خرید انواع ذرت شیرین

خرید انواع ذرت شیرین با قیمت مناسب

خرید انواع ذرت شیرین ایرانی، تایلندی و چینی با قیمت مناسب برای بسیاری از صاحبان مشاغل غذایی دارای اهمیت فراوانی است. فروش ذرت توسط کشاورزانی که مبادرت به کشت این گیاه مغذی می کنند نیز معمولا با توجه به حجم بالای آن گاه با اشکال مواجه است. از بخش های مختلف گیاه ذرت می توان استفاده های فراوانی برد. اما دانه ذرت شیرین به دلیل برخورداری از پروتئین خاصی به نام زئین و نشاسته جنبه خوراکی داشته و بصورت روغن ذرت، دانه، آرد ذرت و نشاسته به فروش می رسد.

 

خرید انواع ذرت

خرید و فروش دانه ذرت شیرین

ذرت پس از برنج و گندم مهمترین ماده غذایی دنیا است که کاربرد فروانی در تغذیه دارد. به دلیل استعداد بالا در تولید دانه، ذرت را شاه غلات نامگذاری کرده اند. کشاورزانی که مبادرت به کشت این گیاه می نمایند معمولا محصولات خود را در تناژ بسیار بالا در اختیار کارخانجات مختلف قرار می دهند. در واقع با فروش دانه های ذرت کار کارخانجات جهت آماده سازی این دانه ها برای بهرمندی از جنبه های مختلف مصرف آن آغاز و کار کشاورزان تا شروع فصل بعد و آماده سازی زمین برای کاشت و برداشت مجدد ذرت به پایان می رسد. گرچه از ساقه و برگ های ذرت جهت ساخت مقوا و انواع کاغذ نیز استفاده می شود اما بیشترین میزان سود کشاورزان در فروش دانه های ذرت است.

کارخانجات مختلف با خرید عمده و یا حتی پیش خرید این محصول از کشاورزان هم خیال کشاورز را از بابت نگهداری و سیلوی دانه های ذرت که حتما باید در دمای مناسب قرار گیرد آسوده می کنند و هم می توانند واسطه های فروش را از کنار زده و به قیمت مناسب تری از این محصول دست یابند.

 

خرید انواع ذرت شیرین

کاربرد مختلف دانه ذرت در صنایع غذایی

همانگونه که بیان شد از دانه ذرت می توان در صنایع مختلف غذایی و دارویی استفاده نمود. دانه ذرت بصورت فراوری شده یا بخار پز در انواع کنسروها ،سالاد، غذاهای مختلف ایرانی و خارجی بکار می رود. روغن ذرت، آرد ذرت و نشاسته آن نیز کاربرد زیادی در تغذیه و آشپزی دارد. امروزه با نگاه جهانی به صنعت غذایی و تبادل فرهنگ غذایی ملل مختلف و همچنین فراهم آمدن امکان صادرات و واردات محصولات با شرایط مناسب، براحتی می توان از انواع منوها و محصولات غذایی سایر کشورها در کشور خود برخوردار شد. در نتیجه اگر تاکنون ذرت در سفره غذایی ما جایگاهی نداشت می توان بعنوان مثال با نگاهی به دستور تهیه انواع غذاهای چینی و هندی و ژاپنی به روش های مختلف از آن در انواع غذاها بهرمند شد.

 

ذرت بسته بندی

خرید ذرت تازه بسته بندی شده

دانه های ذرت پس از ورود به کارخانجات مختلف با توجه به روش مصرف آن، آماده سازی و بسته بندی می شوند. خرید دانه های شیرین ذرت به منظور استفاده در سالاد و یا سایر انواع غذا ها معمولا در قالب بسته بندی های کیسه ای و در وزن های مختلف انجام می شود. آنچه که در بسته بندی این محصول حائز اهمیت است، وجود علامت استاندارد و تایید سیب سلامت توسط سازمان غذا و دارو است. ذرت را می بایست بصورت منجمد و یا حد اکثر تا دمای ۴ درجه نگهداری نمود. دمای بالاتر از این سبب ترش و فاسد شدن محصول می شود.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات