سفارش خرید سالاد فصل آماده

سفارش خرید سالاد، در انواع مختلف و اوزان گوناگون را می توان با در اختیار داشتن متنوع ترین سالاد های آماده مصرف در این کارخانه داشت. سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده بصورت تکنفره و دیسی تولید و با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رسد. انواع سالاد آماده شامل سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد اسفناج، سالاد کلم، سالاد ذرت، سالاد میوه و بسیاری دیگر از سالاد ها در این کارخانه تولید، عرضه و پخش می شود.

 

سفارش خرید سالاد

سالاد فصل بسته بندی

سالاد فصل یکی از پرتقاضاترین انواع سالاد می باشد. ترکیبات این سالاد شامل، کاهو پیچ، خیار، گوجه گیلاسی، هویج رنده شده است، ولی بر اساس تقاضای مشتریان به آن ذرت، زیتون، کلم و فلفل نیز می توان افزود. سالاد فصل همچون سایر انواع سالاد بسته بندی دارای وزن های متفاوتی است. سالاد فصل تکنفره را از ۱۰۰ گرم تا ۲۸۰ گرم نیز می توان تهیه نمود. تعیین وزن و ظرف سالاد بر اساس مهمانی، فضای پذیرایی، نوع غذای اصلی از سوی مشتری انجام می پذیرد. سالاد های دیسی نیز جایگاه خاصی در تالار ها و میهمانی ها دارد.

 

سالاد آماده

سفارش سالاد فصل آماده

فروش در کارخانجات از طرق مختلف مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. راههای ارتباط مستقیم با کارخانه مراجعه حضوری و یا تلفنی با واحد فروش است. در روش غیر مستقیم می توان انواع محصولات را از طریق واسطه ها، نمایندگی و فروشگاه هایی که در انحصار کارخانه نیستند، تهیه نمود. برخی از کارخانجات از روش فروش نوین تری برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. داشتن سایت اینترنتی این امکان را برای مشتریان فراهم میکند تا از آخرین محصولات و تنوع آنها آگاهی یافته و بتواند براحتی در خصوص هریک از محصولات اطلاعات کافی را بدست آورد.

پس از انتخاب نوع سالاد و تعیین تعداد، ترکیبات، ظرف و وزن آن با استفاده از یکی از روشهای فروش می توان اقدام به سفارش خرید نمود. قیمت انواع سالاد معمولا بر اساس قیمت روز مواد اولیه، وزن و ترکیبات آن تعیین می گردد.

 

 

مزیت خرید انواع سالاد آماده مصرف صنعتی

خرید از کارخانجات معتبر تولید سالاد، دستیابی به سالادی با کیفیت و کاملا بهداشتی که دارای تائیدیه های سازمان غذا و استاندارد غذایی است را فراهم می آورد. بهرمندی این کارخانه از مجهز ترین خط تولید سالاد به دستگاههای تمام اتوماتیک، سبب افزایش حجم تولید و سرعت و دقت بیشتر در امر تولید، بسته بندی و عرضه انواع سالاد آماده می شود.

انواع سالاد فصل و سایر محصولات بلافاصله پس از اخذ سفارش تولید شده و در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت زنجیره سرما به دست مشتریان می رسد. پخش انواع سالاد بسته بندی در سراسر ایران توسط کارخانه و یا نمایندگی فروش سالاد دارای تاییدیه از سوی کارخانه انجام می پذیرد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات