سالاد فصل تکنفره

سالاد فصل تکنفره با قیمت خرید ارزان

سالاد فصل تکنفره دارای اوزان مختلفی است که این وزنها و تنوع مواد اولیه بکار برده شده داخل آن، همچنین نوع و کیفیت بسته بندی در قیمت تمام شده محصول تاثیر گذار هستند. خرید سالاد فصل تکنفره وتعیین وزن آن بر اساس پارامترهایی نظیر نوع مراسم ، محل سرو و غذایی که بهمراه آن سرو می گردد، از سوی مشتری تعیین می شود.

 

وزن های متداول سالاد فصل تکنفره رستورانی

 

  • سالاد  ۱۰۰ گرمی
  • سالاد  ۱۳۰ گرمی
  • سالاد  ۱۷۰ گرمی
  • سالاد  ۲۰۰ گرمی
  • سالاد  ۲۵۰ گرمی

سالاد فصل تکنفره

 

مشخصات سالاد فصل تکنفره در اوزان مختلف

سالادهای ۱۰۰ گرمی

سالاد های ۱۰۰ گرمی غالبا در رستورانها، کترینگ ها و برخی مراسم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. در این وزن معمولا افزودن ذرت و زیتون به مواد اولیه تشکیل دهنده سالاد فصل که شامل: کاهو پیچ، گوجه گیلاسی، حلقه هایی از خیار و هویج رنده شده است وجود ندارد. زیرا بالاجبار میبایست از میزان کاهو کاسته شود تا به وزن مورد نظر رسید که این امر چندان مورد پسند نیست و شکل ظاهری و حجم سالاد را ضعیف می کند.

سالادهای ۱۲۰ و ۱۳۰ گرمی

از متداول ترین انواع سالاد فصل تکنفره، سالادهای ۱۲۰ و ۱۳۰ گرمی  هستند که تقریبا در همه اماکن و کنار هر غذایی قابل سرو است. این سالادها اختیار افزودن ذرت و زیتون را به تولید کننده و مشتری می دهد. معمولا بیشترین خرید سالاد فصل توسط رستورانها و تالارها از این وزن است.

سالادهای ۱۵۰، ۱۷۰ و ۲۰۰ گرمی

معمولا به نوعی سالاد فصل تکنفره مخصوص اطلاق می شوند که میزان اقلام سالاد را می توان بیشتر نمود و نهایتا قیمت  بالاتری نسبت به دو نوع قبلی خواهند داشت.

سالاد های ۲۵۰ گرمی

سالاد هایی که از ۲۰۰ گرم بیشتر هستند، بیشترین استقبال را در فست فود ها و مارکتها دارند. گاهی افراد آنرا جایگزین یک وعده غذای کامل خود می کنند. آنچه که مسلم است وزن های متفاوت سالاد نباید در کیفیت مواد اولیه سالاد یا نوع بسته بندی آن تاثیر بگذارد. خرید سالاد فصل بیش از ۲۰۰ گرم در برگزاری تشریفات و مراسمی که برای هر میز تعداد محدودی سالاد در نظر میگیرند نیز می تواند کاربرد داشته باشد. حتی می توان تقاضای قرار دادن سالاد در ظروف دیسی را داشت.

با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در تولید و تهیه سالاد، همه انواع سالاد بصورت بسته بندی شده  و با احراز مجوزهای لازم از مراجع نطارتی و بهداشتی واحد های تولیدی در اختیار تالار ها، رستورانها، کترینگ و مارکت قرار می گیرد.

 

انواع بسته بندی سالاد (salad packing)

 

  • وکیوم
  • سیل وکیوم
  • ظروف یکبار مصرف

 

 سالاد فصل تکنفرهانواع بسته بندی سالاد

 

در واقع  دو نوع اول قابلیت اجرا در کارخانجات و  واحد های تولیدی کوچکتر را دارد و قطعا احتمال آلودگی آنها حین حمل و نگهداری محصول تولید شده بسیار ضعیف است. همچنین در روش سیل وکیوم که به همراه تزریق اتمسفر اصلاح شده صورت می پذیرد، زمان ماندگاری محصول را افزایش می دهد. نکته ای که بهنگام خرید سالاد فصل تکنفره بسته بندی شده باید بدان توجه ویژه داشت تاریخ تولید، مدت و شرایط نگهداری آن است. چنانچه انواع سالاد در کارخانجات تولیدی دارای پروانه بهره برداری و صاحب استاندارد تولید شده باشند، کلیه این اطلاعات بر روی ظرف یا لفاف بسته بندی درج شده است.

 

قیمت انواع سالاد فصل تکنفره

قیمت انواع سالاد فصل را همانگونه که بیان شد، کیفیت مواد اولیه، میزان و تنوع اقلام آن، نحوه بسته بندی و وزن سالاد تعیین می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن به روز ترین خط تولید و مجهز ترین کارخانه تولید سالاد و با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و با تجربه در زمینه تولید و پخش سالاد با حفظ زنجیره سرد، بالاترین کیفیت انواع سالاد را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان محترم خود قرار می دهد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات