سبزی خوردن بسته بندی

فروش سبزی خوردن بسته بندی شده رستورانی ویژه ماه رمضان

سبزی خوردن بسته بندی شده که ویژه رستورانها، تالار، کترینگ برگزاری مجالس، مراسم و غیره تولید و بسته بندی می گردد. اغلب بصورت تکنفره و دیسی مورد استفاده قرار می گیرد. سبزی خوردن در کنار بسیاری از غذاها بویژه غذاهای ایرانی و در وعده های خاصی از غذا مانند وعده افطار در ماه مبارک رمضان بیشترین استفاده را دارد.

 

ترکیبات سبزی خوردن

سبزی خوردن و ترکیبات آن

با توجه به ارزش غذایی انواع سبزیجات و بالاخص سبزیجاتی که بصورت خام مورد استفاه قرار می گیرند، تمایل افراد جهت حضور این خوراکی ارزشمند در کنار غذای اصلی روز به روز افزایش می یابد. تنوعی که در سبزی خوردن وجود دارد سبب می شود که فرد با توجه به رژیم غذایی و یا سیستم بدنی و گوارشی خود، قادر به انتخاب و صرف یک یا چند نمونه از اقلام موجود در سبزی خوردن باشد. ترکیبات اصلی سبزی خوردن به شرح زیر است:

  • تره
  • ریحان
  • شاهی
  • نعناع
  • پیازچه
  • تربچه نقلی
  • جعفری، شوید و مرزه در صورت دلخواه

سبزی خوردن بسته بندی

اهمیت سبزی خوردن در وعده افطار

از سبزی خوردن حتی می توان بعنوان یک وعده غذایی کامل و لذیذ در کنار نان تازه، پنیر و گردو یاد کرد. این وعده غذایی ارزشمند در زمانهای خاصی جز لاینفک سفره های ایرانی است. بعنوان مثال در وعده افطار، پس از تحمل ساعتها تشنگی و خالی بودن معده، استفاده از غذایی که هم بتواند سبب جبران کمبود آب بدن بوده و هم پاسخ مناسبی برای تامین نیاز بدن به ویتامین و مواد معدنی باشد بطوریکه هضم آن نیز براحتی صورت پذیرد، سبزی خوردن گزینه بسیار مناسب و سهل الوصولی است.

در زمان روزه داری به جهت کمبود آب در بدن، سیستم گوارش با اختلالاتی مواجه می شود که جهت جلوگیری یا رفع آن باید از سالاد و سبزیجات بسیار بهرمند شد. استفاده از غذاهای ملین، میوه یا برگه بسیاری از میوه جات مانند انجیر، کشمش، آلو و غیره و نیز سبزی خوردن بسیار نافع است.

توصیه می شود از سبزی خوردن در وعده سحری اجتناب شود چرا که برخی از انواع آن می توانند باعت ایجا حالت گس یا خشکی روی زبان بشوند. نوشیدن آب فراوان حین افطار به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا علاوه بر ایجاد احساس سیری کاذب، بسرعت دفع شده و بدن ذخیره کافی از مایعات را در طول روز نخوهد داشت. بجای آن مصرف میوه، انواع سالاد و سبزی خوردن توصیه بسیاری از متخصصین تغذیه است.

 

فروش بهترین سبزی خوردن تازه بسته بندی

سبزی خوردن بسته بندی شده

اما آنچه که در مصرف سبزی خوردن بیش از همه مورد اهمیت است، تازگی و رعایت اصول صحیح بهداشتی هنگام شستشو و ضد عفونی آن است. شاید بارها به همین دلیل عطای بهرمندی از فواید بیشمار سبزی خوردن را به خاطر زحمت و دردسر تهیه و آماده سازی آن به لقایش بخشیدیم. امروزه براحتی می توان از انواع مختلف سالاد و سبزی خوردن بصورت شسته شده و آماده مصرف و در بسته بندی ها مختلف با وزن های متفاوت در فروشگاهها و رستورانها بهره مند شد.

سبزی خوردنی که در این کارخانه تولید و عرضه می گردد، مستقیما از مزارع زیر کشت این کارخانه که با نظارت بر نحوه آبیاری و اصول صحیح نگهداری آن کاشت و برداشت می شود تهیه می گردد. از این رو می توان، نسبت به کیفیت و تازگی آن اطمینان حاصل نمود. مواد اولیه این شرکت پس از انتخاب و جدا سازی زوائد، مستقیما وارد خط تولید می شوند. استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک در زمینه شستشو، ضد عفونی با گاز ازن، خرد کردن (در صورت نیاز)  بسته بندی و وکیوم آن همگی بدون دخالت دست و  جدید ترین فن آوری روز دنیا در زمینه مواد غذایی تازه انجام می شود.

پروسه تولید سبزی خوردن بسته بندی شده نیز مانند سایر انواع سالاد که جز محصولات این شرکت است، پس از انجام آزمایشات مختلف میکروبی و تایید نهایی توسط کارشناسان خبره در لابراتورهای مخصوص موجود در شرکت، به تایید سازمان غذا و دارو رسیده و به نشان استاندارد و سیب سبز سلامت مهمور و به اتمام می رسد. پخش سبزی خوردن بسته بندی شده با رعایت زنجیره سرما بلافاصله پس از تولید و قرار گرفتن در دمای مناسب در سراسر ایران توسط واحد پخش این شرکت انجام می پذیرد.

 

شرکت تولید سالاد

فروش سبزی خوردن بسته بندی شده رستورانی

سبزی خوردن در قالب های تکنفره و دیسی ارائه می شود. کمترین وزن سبزی خوردن تکنفره ۸۰ گرم بوده که با مناسب ترین قیمت و با حفظ زنجیره سرما وارد بازار شده و بدست مشتری می رسد. جهت حفظ تعادل قیمت در این محصول که معمولا بر اساس فصل به قیمت روز مواد اولیه محاسبه می گردد، این کارخانه بر آن شده تا با حذف واسطه های فروش نسبت به فروش مستقیم آن اقدام نماید. به این ترتیب که می توان با برقراری تماس با کارشناسان فروش و یا شماره های مندرج در این سایت، نسبت به ارائه سفارش خود اقدام نموده و  این محصولات را در محل و زمان مورد نظر تحویل بگیرید. فروش بهترین سبزی خوردن بسته بندی با شایسته ترین خدمات همواره سرلوحه کار تولید این محصول در این شرکت بوده است.

یکی از افتخارات این شرکت این است که توانسته است در جهت رونق اقتصادی کشور، محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر نماید. بسته بندی و کیفیت برتر این محصولات براحتی قابل رقابت با محصولات مشابه آن در بازار های جهانی می باشند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات