قیمت سالاد اسفناج

قیمت سالاد اسفناج بسته بندی ویژه فست فود

سالاد اسفناج بسته بندی شده در ظروفی زیبا و استفاده از مرغوبترین سبزیجات و مواد اولیه بهمراه سس مخصوص و استفاده از آخرین تکنولوژی در زمینه تولید و بسته بندی انواع سالاد و سبزیجات، از جمله محصولات پر فروش این شرکت می باشد. قیمت مناسب و برخورداری از خدمات سفارش گیری تلفنی در طول مدت روز و ارسال رایگان نیز دلیل دیگری بر محبوبیت محصولات شرکت خوشه سبز سلامت می باشد.

 

سالاد اسفناج بسته بندی

افزایش مشتری با سالاد اسفناج در فست فود

اگر می خواهید افرادی که دارای رژیم لاغری هستند نیز جز مشتریان پر و پا قرص شما باشند، از سالاد اسفناج غافل نشوید. این سالاد با حداقل کالری و بالاترین ارزش غذایی بویژه املاح معدنی از جمله آهن یکی از پر فروش ترین سالادها، در بین انواع غذا های چرب فست فودی هاست. حضور این سالاد در لیست و منوی غذایی چنین اماکنی بخودی خود نیز نیز می تواند حس سلامتی و آرامش ایجاد کند. مشتریان اغلب با دیدن منویی که در آن به ذایقه و رژیم غذایی همه افراد توجه خاص دارد، اطمینان بیشتری می کنند. زیرا می تواند نشانگر این باشد که با همین دقت نظر در انتخاب و تولید سایر اقلام و محصولات خود عمل نموده اند.

 

سالاد اسفناج بسته بندی

 

قیمت سالاد اسفناج بسته بندی

قیمت خرید سالاد اسفناج با توجه به اینکه مهمترین سبزی مورد استفاده در آن، برگهای تازه بی بی اسفناج است، دارای نوسان می باشد. بی بی اسفناج گیاهی است از خانواده اسفناج با برگهای بیضوی که کوچکتر و رنگی روشن تر از اسفناج معمولی دارد. این گیاه دارای طعمی ملایمتر و بافتی لطیف تر از اسفناج بوده که معمولا بصورت خام در انواع سالاد بکار می رود. این گیاه گلخانه ای است به همین دلیل رواج کمتری در بازار سبزیجات دارد. از این رو قیمت آن دارای نوسان بوده و از اسفناج معمولی کمی گران تر است. این مجموعه با تولید و پخش سالاد اسفناج همواره سعی در ایجاد بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت هدف نهایی ما برای ایجاد رضایت و آرامش خاطر مشتریان است.

ترکیب این گیاه مغذی با سایر مواد و همراه کردن آن با سس مخصوص و خوش طعم این سالاد، سالاد اسفناج را تبدیل به شاه سالادها هم به لحاظ مزه و هم ارزش غذایی سالاد نموده است. با خرید انواع سالاد آماده مصرف از این مجموعه می توانید از خدمات ارسال رایگان، سفارش تلفنی و تخفیفات ویژه بهرمند شوید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات