پخش سالاد اسفناج

تولید و پخش سالاد اسفناج بسته بندی شده

تولید و پخش سالاد اسفناج (Spinach Salad) سته بندی شده که از جمله محصولات و خدمات شرکت خوشه سبز سلامت می باشد، سبب جذب هر چه بیشتر مشتریان در فست فودی ها، بوفه، رستوران و حتی سوپر مارکت ها شده است. اما ویژگی های این سالاد مغذی چیست؟ چه عواملی سبب ترغیب متقاضیان به مصرف این سالاد و افزایش فروش سالاد اسفناج شده است؟

 

تولید و پخش سالاد اسفناج

سالاد اسفناج (Spinach Salad) و نقش آن در رژیم غذایی

متخصصان تغذیه، درباره اثرات مثبت و ارزشمند انواع سبزیجات در بدن و بخصوص مصرف آنها بصورت خام و تازه توصیه های زیادی داشته اند. لذا با اهمیت خواص مصرف انواع سالاد در رژیم های مختلف غذایی آشنایی داریم. در اینجا تنها به ذکر نکاتی درخصوص ارزش غذایی سالاد اسفناج اکتفا می کنیم.

  • اسفناج سرشار از ویتامین های A، B3، C و آهن و پتاسیم است.
  • خنک کننده بوده و جهت کاهش تب مفید است.
  • دارای فیبر فراوانی است و از این جهت برای تناسب اندام و لاغری استفاده می شود
  • برای رفع تشنگی مفید است
  • سبب کاهش ورم روده کوچک می شود
  • اثر آرام بخشی دارد و برای تقویت اعصاب نافع است
  • حضور ترکیبات مختلف این سالاد سبب تعادل طبایع مختلف سرد و گرم اجزای آن می شود

 

تولید و پخش سالاد اسفناج

تولید و پخش سالاد اسفناج بسته بندی شده

سالادهای بسته بندی شده اسفناج با استفاده از گونه خاصی از اسفناج تهیه می شود که به آن بی بی اسفناج می گویند. این نوع از اسفناج دارای برگ های لطیف و تردی است که رنگ نسبتا روشن تری نسبت به اسفناج معمولی دارد. طعم بی بی اسفناج ملایم است که سبب می شود از آن بطور خام در انواع سالاد ها بویژه سالاد اسفناج استفاده نمود. بی بی اسفناج در کنار پنیر پارمسان، گوجه گیلاسی، گردو، آناناس، انار، توت فرنگی یا انگور، سالاد اسفناج را تشکیل می دهد. این سالاد بهمراه سس خوشمزه و مخصوصی که در کنار مزه های مختلف اجزای این سالاد مقوی، طعم بی نظیر و خوشایندی را ایجاد می کند، می تواند برای هر سلیقه ای و در هر رژیم غذایی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.

این سالاد نیز همچون تولید انواع سالاد بسته بندی در این شرکت، در کارخانه مجهز به خط تولید تمام اتوماتیک و با استفاده از مواد اولیه تازه و سالم تهیه می شود. بهرمندی از کارشناسان کنترل کیفی و متخصصان تغذیه در زمینه آزمایشات سلامت و نیز سر آشپزهای بین المللی جهت ترکیب مواد و تهیه سس این سالاد را شایسته نشان استاندارد نموده است.

تماس با کارشناسان فروش امکان ارائه سفارش و بهرمندی از خدمات مشاوره جهت وزن و قالب سفارشی و نیز آگاهی از تخفیفات ویژه را فراهم می آورد. پخش و عرضه سالاد اسفناج مانند سایر محصولات شرکت با حفظ زنجیره سرما در تمام نقاط کشور صورت می پذیرد. برای ما افتخار بزرگی است که بتوانیم سلامتی و تازگی را با تهیه بهترین سالاد اسفناج در بسته بندی های زیبا و با بهرگیری از خط تولید تمام اتوماتیک کارخانه ای برایتان به ارمغان آوریم.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات