سالاد آماده مصرف

عرضه سالاد اسفناج آماده مصرف

عرضه سالاد اسفناج بسته بندی شده و آماده مصرف یکی از خدماتی است که این مجموعه در راستای هدف خرید و فروش محصولات تازه در حوزه سالاد و سبزیجات بدان پرداخته است. امروزه همه بدنبال تجربه جدیدی از طعم و مزه هستند. بهمین دلیل تنوع بالایی از سالادهای خاص در سالاد بارها و بازار به چشم میخورد. یکی از این انواع، سالاد اسفناج است که  سخت ترین سلیقه و مزاج ها ممکن نیست که آنرا پس بزند.

این سالاد خوش طعم و زیبا به سادگی تهیه می شود. شاید تنها بخش مشکل و البته پر اهمیت در این سالاد، تهیه کردن مواد اولیه آن باشد. زیرا دسترسی به اسفناج در تمام فصول برای همگان میسر نیست. اما کارخانجات تولید سالاد با خرید سبزیجات و صیفیجات مورد نیاز خود از سراسر کشور امکان دستیابی به برگهای سبز و تازه اسفناج را در هر فصلی دارند.

 

عرضه سالاد اسفناج

ترکیبات و خواص سالاد اسفناج (spinach salad)

  • اسفناج اسپانیایی(spanish spinach) یا بی بی اسفناج (baby spinach) دارای برگهای لطیف و سبزی است. تردی و مزه خاصی دارد و سرشار از آهن ، و یتامین سی و فیبر است.
  • گردو که بصورت تکه های خرد شده ریز یا درشت مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه تامین منیزیم و کلسیم این سالاد را بر عهده دارد.
  • توت فرنگی بصورت خرد شده رنگ و رخ بی نظیری در این سالاد ایجاد می کند. این میوه منبع خوبی از آنتی اکسیدان، ویتامین سی، پتاسیم و کلسیم است.
  • تکه های کوچکی از سیب در سالاد اسفناج در کنار طعم ملس توت فرنگی و تازگی اسفناج انفجاری از طعم و مزه ای بی نطیر ایجاد می کند.
  • پنیر پارمسان یا پنیر فتا که آخرین عضو این ترکیب عالی است.  پنیر وظیفه تامین پروتین سالاد اسفناج را دارد.
  • سس مخصوص سالاد اسفناج در واقع رازی است که هر کسی آنرا با توجه به سلیقه خود تهیه می کند و مزه ای تقریبا ملس دارد. باید دقت کرد که برای همه پسند بودن سس، نباید اجازه دهیم که طعم سس غالب شود. زیرا توت فرنگی و سیب خود دارای طعم هستند. بنابراین سس تنها باید مکمل این مزه ها و طعم ها در کنار یکدیگر باشد.

 

روش عرضه سالاد اسفناج

تهیه و عرضه سالاد اسفناج بسته بندی امر خرید و فروش سالاد اسفناج را برای مشتاقان این سالاد بی نظیر راحتتر نموده است. در واقع برای خرید سالاد اسفناج بسته بندی شده براحتی می توان سفارش خرید خود را ختی با بالاترین تیراژ  به کارشناسان فروش این مجموعه سپرد و از قیمت مناسب و تخفیفات ویژه بهرمند شد. کلیه انواع سالاد در این مجموعه، در کارخانه ای مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و بسته بندی، عرضه می شود. زنجیره سرد از زمان تولید تا رسیدن به مشتری رعایت شده و سفارشات اعم از انواع مختلف سالاد، سبزی خوردن بصورت تکنفره یا دیسی و سایر سبزیجات خرد شده بصورت کیلویی و وکیوم شده در زمان و مکان مقرر از سوی مشتریان ارسال می گردد .

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات