قیمت انواع سالاد

قیمت انواع سالاد بسته بندی شده آماده مصرف

قیمت انواع سالاد بسته بندی چقدر در انتخاب محصول اهمیت دارد؟ قیمت انواع سالاد آماده مصرف بر چه اساسی تعیین می شود؟ آیا خرید عمده سالاد می تواند تاثیری در قیمت خرید داشته باشد

اماکنی که با حجم زیادی از انواع سفارش سالاد در طول مواجه هستند، ناچارند که علاوه بر تامین انواع سالاد، نسبت به رعایت کیفیت و تازگی آن نیز کوشا باشند. رستوران، تالار، هتل، کترینگ برگزاری مراسم و تشریفات و فست فود ازجمله اماکنی هستند که روزانه مشتریان زیادی جهت برخورداری از غذایی سالم و لذیذ به آنها مراجعه می کنند. در این اماکن معمولا کنار لیست غذا، فهرستی از انواع سالاد نیز به چشم می خورد. برخی از این اماکن حتی تنها به دلیل ارائه طیف وسیعی از انواع سالاد ها و سس های بی نظیرشان معروف هستند. بهترین غذا هم اگر در کنار سالادی بی کیفیت عرضه شود، می تواند پای مشتریان را برای همیشه از آن مکان بخصوص عرضه غذا قطع کند.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

چرا رستوران ها از انواع سالاد بسته بندی شده کارخانه ای استفاده می کنند؟

رستورانها مانند سایر اماکنی که بدان اشاره شد موظف به تهیه انواع سالاد مطابق با فهرست سالاد خود می باشند. از این رو بر اساس دلایلی که بدان خواهیم پرداخت رستوران ها و صاحبان مشاغل غذایی که دارای متقاضیان خرید سالاد هستند، از انواع سالاد آماده مصرف که در کارخانه تولید سالاد، بسته بندی شده استفاده می کنند.

  • تولید روزانه سالاد
  • سفارش تولید بر اساس تعداد مشتریان
  • دریافت سالاد در زمان و مکان تعیین شده از سوی متقاضی
  • کاهش هزینه کارگر جهت تولید سالاد
  • کاهش هزینه و وقت جهت خرید مواد اولیه، شستشو، ضد عفونی و تهیه سالاد
  • برخورداری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه
  •  بهرمندی از نوین ترین روش ضد عفونی با گاز ازن که عوارض ناشی از ضد عفونی با کلر را در بدن انسان ندارد
  • خرد شدن یکسان و یک دست سبزیجات، صیفی جات و میوه ها در انواع سالاد با کاتر های تمام استیل
  • تولید شده در خط تولید سالاد تمام اتوماتیک
  • امکان برخورداری از انواع سالاد در یک زمان
  • امکان ارائه سفارش به هر حجم و تعداد
  • بسته بندی مناسب و وکیوم شده با تزریق اتمسفر اطلاح شده MAP جهت افزایش ماندگاری
  • برخورداری از قیمت مناسب و تخفیفات ویژه
  • برخورداری از سالادی دارای کیفیت تایید شده با نشان استاندارد
  • انجام آزمایشات میکروبی و انگلی و کنترل کیفی بر روی محصولات

قیمت خرید سالاد اسفناج

قیمت انواع سالاد بسته بندی شده بر چه اساس تعیین می شود؟

تعیین قیمت سالاد به عواملی بستگی دارد. در واقع قیمت مواد اولیه سالاد نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی محصولات دارد. از آنجاییکه سبزیجات یکی از مهمترین ارکان در بیشتر سالاد ها هستند، پس قیمت سبزیجات و میوه در فصول مختلف سال، می تواند در تعیین قیمت نهایی سالاد نیز موثر باشد. گذشته از این برخی سالاد ها دارای نوع بخصوصی از سبزیجات هستند که ممکن است با توجه به اقلیم جغرافیایی ایران قابل کشت نبوده و ناچار به واردات خود سبزی و یا بذر آن جهت پرورش در محیط گلخانه باشیم که این موضوع نیز در تعیین قیمت تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر مواد اولیه سالاد که می تواند شامل انواع سبزیجات، میوه های، صیفی جات و مواد پروتئینی مانند مرغ، میگو و پنیر باشد، قیمت ظروف بسته بندی نیز بی تاثیر نیست.

اما به هر جهت با توجه به این که کارخانجات تولید سالاد، با حجم انبوهی از سفارشات جهت تولید روزانه خود مواجه هستند و این امکان با برخورداری از خطوط تولید تمام اتوماتیک فراهم می شود، معمولا هزینه های خود را سرشکن کرده و سعی می کنند، برگشت سرمایه و سود خود را از طریق افزایش سفارش تامین نمایند. همین امر موجب می شود تا جهت افزایش رضایت متقاضیان محصولات خود، در بهبود کیفیت و ایجاد تنوع در انواع سالاد ها، جهت رقابت در بازار داخلی و بین المللی بکوشند. عرضه انواع سالاد آماده در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت یکی از عوامل پیروزی در این رقابت است.

معمولا کارخانجات برای خرید های نقدی، عمده و توالی و تکرار در خرید توسط مشتریان خود تخفیفات ویژه ای قائل هستند. این امر نیز می تواند در کاهش قیمت انواع سالاد بسته بندی برای متقاضیان مورد توجه قرار گیرد. همچنین وزن و نوع سالاد و ترکیبات آن نیز در قیمت سالاد تاثیر گذار است.

 

فروش عمده انواع سالاد فروش عمده انواع سالاد

آنچه که تا کنون سرلوحه کار بخش تولیدی و پخش انواع سالاد های آماده مصرف در ظروف و بسته بندی های منحصر به فرد ما قرار گرفته است، رضایت هر چه بیشتر مشتریان و متقاضیان این قبیل محصولات بوده است. بر همین اساس سالها تجربه و بهرمندی از دستگاههای تمام اتوماتیک در خط شستشو و تولید، و استفاده از کارشناسان حرفه ای در زمینه کنترل کیفی سبب گردیده تا افتخار خدمت رسانی در زمینه پذیرش سفارش، جهت تولید و پخش انواع سالادبسته بندی شده آماده مصرف در سراسر ایران در کارنامه کاری این مجموعه قرار گیرد. بدیهی است طیف گسترده سفارشات سبب افزایش این توان و قدرت شده و گام به گام در جهت متعالی کردن این محصول ما را همراهی می کند.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات