تولید سالاد فصل

سفارش تولید سالاد فصل تکنفره

سفارش تولید سالاد فصل در قالب تکنفره و دیسی ویژه کلیه مراسم و تشریفات، رستورانها، فست فود،هتل، بوفه، خطوط هوایی و زمینی با توجه به فضای میزبانی متقاضیان در ظروف و وزن های متنوع پدیرفته می شود. کیفیت و قیمت محصولات شرکت خوشه سبز سلامت که دارای نشان استاندارد و سیب سبز هستند کاملا مناسب و قابل اعتماد است.

 

سفارش تولید سالاد فصل

ویژگی های منحصر به فرد شرکت خوشه سبز در ارائه سالاد فصل

سالاد فصل، شامل کاهو پیچ، گوجه گیلاسی، حلقه های خیار و هویج رنده شده است. گاهی می توان بر اساس سفارش به آن ذرت و زیتون نیز افزود. همچنین این نوع سالاد را می توان در وزنهای ۸۰، ۱۰۰ ، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۵۰، ۲۰۰  گرم و بالاتر  نیز تولید کرد.

سالاد فصل تکنفره معمولا در بسته بندی های متفاوتی عرضه می گردد. طراحی ظروف بر اساس مکان مورد استفاده تغییر می کند بعنوان مثال می توان در ظروف لیوانی، گرد، مکعب مستطیل و غیره اجرا نمود. همچنین می توان سالاد فصل را در ظروف دارای دیوایدر مخصوص جهت قرار دادن سس قرار داده و یا سس تکنفره بطور جداگانه در کنار سالاد سرو گردد. بهترین حالت ماندگاری این قبیل سالادها در بسته بندی های وکیوم شده می باشد بالاخص اینکه بهمراه گاز ازن وکیوم شده باشد که سبب می گردد لکه های قهوه ای ناشی از تنفس سبزیجات بر روی برش های کاهو ایجاد نشود.

استفاده از مرغوب ترین کاهوی پیچ و سایر ترکیبات سالاد، تولید روزانه، ارسال و تحویل مناسب و زمانبندی شده در کنار قیمت مناسب و نظارت دقیق بر سلامت و بهداشت محصولات تولید شده توسط کارشناسان متخصص و نیز برخورداری از نشان استاندارد غذایی بر حجم سفارشات روزانه این شرکت افزوده است.

 

سفارش تولید سالاد

روش ارائه سفارش تولید سالاد فصل

جهت عرضه بهترین سالاد فصل آماده مصرف می بایست شرایط فروش و سفارش آن را نیز مناسب تر نمود. از این رو کارشناسان فروش این مجموعه در طول مدت روز آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم هستند. از این طریق می توانید ضمن اخذ قیمت از مشاوره همکاران فروش در خصوص ظرف بسته بندی، وزن و سایر محصولات شرکت و همچنین تخفیفات ویژه نیز بهرمند شوید. کلیه سفارشات بلافاصله به واحد تولید منتقل شده و بر اساس زمان اعلام شده از سوی مشتریان در انتظار تولید قرار می گیرند. پس از تولید، واحد پخش انواع سالادبسته بندی، سفارشات را  با حفظ زنجیره سرما در زمان و مکان اعلام شده تحویل خواهد داد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات