بهترین سالاد یونانی بسته بندی

بهترین سالاد یونانی بسته بندی شده

بهترین سالاد یونانی بسته بندی شده در تهران کدام است؟ مراحل تولید سالاد یونانی و طرز تهیه آن چگونه است؟ چطور می توان از قیمت انواع سالاد بسته بندی شده در کارخانه مطلع شد؟ آیا فروش سالاد یونانی در فست فود، رستوران و فروشگاههای مواد غذایی می تواند سبب جلب مشتری شود؟

همانطور که می دانید سالاد سبزیجات طرفداران زیادی دارد. زیرا کاربرد سبزیجات در سالاد می تواند در بالا بردن ارزش غذایی انواع سالاد موثر باشد. به همین دلیل افرادی که سعی در بهره گیری از خواص انواع سالاد و سبزیجات دارند، سالادهای متنوع را انتخاب می کنند. یکی از این سالاد ها، سالاد یونانی است. این سالاد که در نتیجه تبادل فرهنگ غذایی بین کشورها رایج و مرسوم شده، از استقبال بی نطیری برخوردار است. بطوری که در فهرست غذایی بسیاری از رستوران های مطرح دنیا وجود دارد. طعم به یاد ماندنی این سالاد خوشمزه به همراه سس مخصوص آن باعث می شود که بارها برای تجربه مجدد آن به مراکز فروش این سالاد مراجعه شود. از این رو سبب افزایش و جلب مشتریان جهت خرید آن خواهد بود.

مواد اولیه جهت تهیه سالاد یونانی

  1. کاهو فرانسوی
  2. گوجه
  3. خیار
  4. زیتون
  5. پنیر فتا
  6. گردو
  7. نان تست

بهترین سالاد یونانی بسته بندی

 

آموزش طرز تهیه سالاد یونانی

در دستور تهیه این سالاد استفاده از کاهوی فرانسوی توصیه شده است اما میتوان از کاهو پیچ یا کاهوی سالادی نیز استفاده کرد. کاهو را خرد کرده و برشهایی از گوجه فرنگی یا تعدادی گوجه گیلاسی را به آن می افزاییم. گاهی می توان از گوجه خشک شده نیز برای تزیین و افزایش مزه استفاده کرد.

خیار ها را حلقه حلقه کرده به همراه زیتون بدون هسته و گردوی خرد شده، به مواد اضافه می کنیم. پنیر فتا را به قطعات مکعبی کوچک تقسیم می کنیم و آن را نیز به میزان دلخواه جهت ایجاد مکمل پروتین به سالاد می افزاییم. نان تست طعم دار در فروشگاهها موجود است. حتی می توانیم خودمان آن را طعم دار نماییم و با افزودن آنها به سالاد، این سالاد خوشمزه آماده سرو می باشد.

جهت تکمیل مزه این سالاد بی نظیر، می توان سس مخصوصی با توجه به ذائقه خود از روغن زیتون، سرکه بالزامیک و انواع دیگری از طعم دهنده ها استفاده نمود. البته در نمونه های بسته بندی شده سالاد یونانی، سس مخصوص تهیه و به همراه آن سرو می گردد.

 

بهترین سالاد یونانی بسته بندی

 

مراحل تولید بهترین سالاد بسته بندی شده

بطور کلی فرآیند تولید انواع سالاد در این کارخانه در خط تولیدی بسیار مجهز و تمام اتوماتیک انجام می شود. عدم دخالت دست در فرآیند تولید و حمل آن توسط نقاله های رابط بین دستگاهها سبب به حداقل رساندن آلودگی سبزیجات می شود.

  • انتخاب مواد اولیه مرغوب و تازه
  • آماده سازی مواد اولیه و جداسازی زواید سبزیجات و ورود مواد سالم به خط تولید
  • خرد کردن کاهو و سایر سبزیجات با دستگاه کاتر اتو ماتیک با تیغه تیز تمام استیل
  • شستشوی اولیه، گل زدایی و انگل زدایی در وان های مکانیزه شستشو با تزریق حباب هوا
  • شستشوی ثانویه با شدت بالای فشار آب
  • ضد عفونی با ازن
  • بسته بندی اتوماتیک با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP)
  • انجام آزمایش اپتیکال و کنترل کیفی حین تولید و آزمایشات تایید سلامت و عدم آلودگی پس از تولید در آزمایشگاه مجهز در کارخانه توسط کارشناسان مجرب

بهترین سالاد یونانی بسته بندی

 

فروش سالاد یونانی آماده مصرف

تولید و فروش سالاد یونانی بسته بندی شده توسط این مجموعه در بالاترین تیراژ انجام می شود. انواع سالاد های تولیدی این کارخانه دارای مجوز بهره برداری و علامت های استاندارد تائیدیه سلامت هستند. این مجموعه پس از دریافت هر تعداد سفارش خرید از سوی مشتریان خود، با هدف تامین سلامت، سرعت در تولید و پخش و سهولت دسترسی و خرید همراه با رعایت تازگی، تنوع و خوشمزگی، انواع سالاد های بسته بندی شده خود را تولید و عرضه می کند. بهترین سالاد یونانی بسته بندی شده به همراه سس مخصوص، در ظروف شکیلی که توسط این مجموعه طراحی شده عرضه می گردد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات