خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

خط تولید سالاد و دستگاه بسته بندی سالاد صنعتی

خط تولید سالاد آماده مصرف و دستگاه بسته بندی سالاد به روش صنعتی رابطه مستقیمی با ظرفیت و روند تولید، در کارخانه های تولید سالاد و سبزیجات دارد. قیمت فروش خط تولید اعم از دستگاه شستشو، خشک کن سبزیجات، دستگاه بسته بندی و دستگاه وکیوم انواع سالاد در بهینه سازی طرح توجیهی خط تولید سالاد نقش دارد. چگونه می توان با کمترین قیمت به مجهز ترین کارخانه تولید دست یافت.

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، تحول عظیمی در تولید و بسته بندی انواع مواد غذایی صورت گرفته است و روزانه محصولات جدیدتری به خط تولیدی کارخانجات و به موازات آن در بازار فروش افزوده می گردد. یکی از این محصولات که در سالهای اخیر شاهد رشد فزاینده و رقابتی آن در بین تولید کنندگان هستیم، تولید و عرضه انواع سالاد بسته بندی شده آماده مصرف می باشد. در واقع رشد تقاضای مشتریان جهت برخورداری از محصولی فرش و تازه مثل سالاد در کنار انواع غذاها، انگیزه تولید چنین محصولی را فراهم آورده است.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

بهینه سازی خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

خوشبختانه کارخانجات مجهز زیادی هم اکنون در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند که قدرت رقابت با تولیدات خارجی و با همان تکنولوژی برتر را دارند. این کارخانجات با توجه به فضا و امکانات خط تولید خود، می توانند پاسخگوی متقاضیان خود باشند. برخی از این کارخانجات و واحد های تولیدی شعاع فعالیت و نظارت خود را، با در اختیار گرفتن مزرعه و جالیز و دسترسی به مواد اولیه کاملا ارگانیک و مرغوب بیشتر کرده اند. این کارخانجات کلیه مراحل از جدا سازی مواد زاید تا شستشو، ضدعفونی، خرد کردن و بسته بندی در ظروف مدرن و شکیل بصورت وکیوم شده با تزریق گاز جهت ماندگاری هرچه بهتر و بیشتر محصولات خود را با بهرمندی از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می دهند.

کارخانجات تولید سالاد با توجه به فضای کارخانه و سرمایه اولیه خود اقدام به تجهیز آن می کنند. لیکن باید توجه داشت با در اختیار داشتن طرح توجیهی مناسب جهت خط تولید سالاد و دستگاهها و تجهیزات مربوط به آن می توان تا حدود زیادی از اتلاف سرمایه، وقت و انرژی کاست. از این رو می بایست جهت افزایش ظرفیت تولید خود سیستم خط تولید و دستگاه بسته بندی خود را بهبود بخشیده و یا آنرا اصلاح نمایند.

ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی خط تولید سالاد

این مجموعه مفتخر است تا بعنوان مجموعه ای پویا و پیشرو در این امر پاسخگوی نیازهای متقاضیان محترم خود باشد. نتیجه سالاها تجربه موفق در زمینه تولید بهترین سالاد بسته بندی شده  توسط مدیران و کارشناسان این مجموعه، در قالب عرضه انواع سالاد آماده مصرف و مشاوره در زمینه راه اندازی خط تولید سالاد و قیمت فروش دستگاههای مربوط به آن هم اکنون در اختیار شما قرار دارد. کارشناسان مجرب ما با انجام تحقیقات میدانی و در اختیار داشتن  آخرین ومناسبترین قیمت و مشخصات روز دستگاههای مربوط به خط تولید، کارگاه یا کارخانه شما را با توجه به بودجه و پتانسیل امکاناتتان، مجهز می کنند. همچنین می توانند جهت بهینه سازی و تقویت خط تولید و فروش، ضمن ارائه مشاوره و مشخص کردن اشتباهات موجود، طرح توجیهی و راهکارهای مناسبی را نیز جهت افزایش بهره وری در تولید و فروش محصول ارائه دهند.

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد در این مجموعه بسیار مجهز و مطابق با دانش روز جهان در زمینه تولید است. تولید و عرضه انواع سالاد آماده مانند: انواع سالاد فصل، سالاد سزار اصل، سالاد یونانی بسته بندی، سالاد اسفناج، سالاد کلم آماده مصرف، سالاد شیرازی، سالاد ذرت ، سالاد میوه و غیره از جمله محصولات تولید شده در این کارخانه با روند تولید زیر می باشد.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

روند تولید انواع سالاد

انتخاب مواد اولیه

سبزیجات تازه با بهترین کیفیت وارد خط تولید می شوند. با حفظ طراوت و تازگی سبزیجات فرآیند تولید آغاز می گردد.

آماده سازی اولیه

سبزیجات مختلف پس از انتخاب به لحاظ کیفی و جدا سازی بخشهای زاید،بخش های سالم آنها وارد خط تولید می شود.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

خرد کردن

کاهو و سایر سبزیجات توسط دستگاههای تمام اتو ماتیک که دارای تیغه و کاتر های تمام استیل هستند، در اندازه  های یکسان خرد می شوند. بدین ترتیب مانع آسیب بافتی به سبزیجات و از دست رفتن ویتامین ها و سایر مواد مغذی می شود.

شستشوی اولیه

خط شستشو نیز کاملا اتو ماتیک است. با تزریق حبابهای هوا درون وان شستشو سبب ایجاد تلاطم در آب شده و موجب گل زدایی و انگل زدایی می شود. در پایان این مرحله بار دیگر شستشو با آب تمیز انجام می پذیرد.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

شستشوی ثانویه و ضد عفونی

در این مرحله علاوه بر تزریق حباب و فشار شدید آب، گاز ازن، جهت ضد عفونی سبزیجات درون آب تزریق می شود.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

بسته بندی

فرآیند بسته بندی نیز با بهره گیری از دستگاههای تمام اتو ماتیک انجام می شود و به صورت وکیوم شده به همراه تزریق اتمسفر اصلاح شده  قابل اجرا است.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

نقل و انتقال سبزیجات از هریک از مراحل خط تولید، توسط نقاله انجام می پذیرد. به این ترتیب بدون کوچکترین دخالت دست، محصولی کاملا بهداشتی تولید و عرضه می گردد.

آزمایشات کنترل کیفی

آزمایشگاههای مجهز در کارخانه تحت نظارت کارشناسان حرفه ای و مجرب حین تولید و پس از تکمیل تولید، محصول نهایی را مورد آزمایش و بررسی قرار می دهند. به این ترتیب از سلامت محصول و عدم آلودگی آن به انواع ویروسها، انگل و یا هر نوع دیگری از آلودگی دیگری اطمینان حاصل کرده و آنرا روانه بازار می کنند.

 

خط تولید سالاد و دستگاه بسته بندی سالاد

 

گاز ازن (Ozone) چیست و چگونه از آن در فرآیند ضد عفونی کاهو و سبزیجات استفاده می شود؟

ازن ( اکسیژن فعال) گازی است، تقریبا بیرنگ با بویی شبیه بوی هوای تازه ای که پس از رعد و برق استشمام میشود. یا بویی که در کنار تخلیه الکتریکی در هوای آزاد به مشام می رسد. در دمای معمولی بصورت گاز است. مولکول ازن پایدار نبوده و در نتیجه نمی توان آن را انبار و یا حمل نمود. این امر باعث می شود که تولید ازن همواره در محل، با استفاده از ژنراتور ازن انجام گیرد. بنابراین مراحل انبار و حمل مواد شیمیای و خطرات ناشی از آن در این روش ضد عفونی حذف می گردد.

کاربرد و خصوصیت ازن (Ozone) در ضد عفونی کاهو و سایر سبزیجات

ازن میکرو ارگانیسم های مختلف نظیر انواع باکتری، ویروسها، قارچ ها، مخمرها، اسپورها و هاگهای منتشر شوند از طریق آب و هوا را از بین می برد. به نحو مطلوب و بسیار موثری موجب کاهش انواع آلودگیهای میکروبی می شود.

برتری گاز ازن(Ozone) در ضد عفونی کردن میوه و سبزیجات نسبت به کلر (Chlorine)

هنگام شستشوی میوه و سبزیجات، گاز ازن درون آ ب شستشو تزریق شده و سبب ضد عفونی سبزیجات می گردد. در مقایسه با کلر با قدرت و سرعت بیشتری در از بین بردن میکرو ارگانیسم ها عمل کرده و ظرف چند دقیقه به گاز اکسیژن تبدیل می شود. از این رو هیچ باقیمانده ای از مواد ضد عفونی در سبزیجات نخواهد داشت. لیکن کلر می تواند مشکلاتی نظیر ترکیبات و باقیمانده های کلرینه ایجاد نموده و سبب اختلالات گوارشی شود.

اتمسفر اصلاح شده (MAP) چیست؟

اتمسفر اصلاح شده (MAP) سیستم نوینی در صنعت بسته بندی است که امروزه در کشورهای پیشرفته جایگاه ویژه ای در صنایع غذایی دارد. در این سیستم بسته ها با گاز اکسیژن، دی اکسید کربن و نیتروژن با درصد های معینی پر می گردند. این امر موجب ادامه تنفس میوه ها و سبزیجات در زمان مندرج شده بر روی بسته بندی ها که در واقع همان زمان مصرف است می شود. به این ترتیب ارزش غذایی سالاد و خواص مربوط به سبزیجات حفظ می گردد.

 

خط تولید و دستگاه بسته بندی سالاد

دستگاه بسته بندی سالاد صنعتی

دستگاههای بسته بندی با ظرفیت متفاوتی از بسته بندی در ساعت در بازار داخلی و خارجی وجود دارد. این دستگاهها با مدل ها، طرح ها و سایز های متنوعی است. قیمت دستگاههای تولید سالاد، بر اساس برند، دقت و سرعت بسته بندی، دارا بودن سیستم سیل وکیوم، گارانتی و عواملی از این قبیل تعیین می گردد. خرید دستگاهها معمولا به همراه نصب و آموزش کامل نحوه کار همراه است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات